wtorek, 26 lutego 2013

Taka moja droga ninja

Wiecieee co, nie mam weny :(. Ostatnio jakoś mam taki czas, że wszystko ze mnie wysysa energię i nie wiem co pisać :<. Więc piszę jak na razie w poście bez tytułu i będę improwizować :D.

Skończyłam i post dostał tytuł :3.Zapraszam do czytania <3.

Aha, i ostrzegam, że znajdują się tu spoilery!


***

"Nikt go nie lubi, nikt nie szanuje.
Nic mu nie idzie i wszystko psuje.
Robi z siebie pośmiewisko,
Jego obwiniaj za wszystko."

Siedzi samotnie na huśtawce starej
i buja się w przód i w tył

Słońce oświetla jego włosy
Żółte bardziej niźli kłosy.

Nikt na Niego nie patrzy, nikt go nie widzi,
Nikt nie spogląda, każdy się go brzydzi.
Każdy się brzydzi, lecz każdy zerka z ukosa.
Raz mu ktoś współczuje, raz chce mu utrzeć nosa.

Mijają lata chłopak dorasta
A demon z nim

"Poszedł do akademii ten dzieciak nieznośny.
Nic z Niego nie będzie, toż on taki sprośny.
W głowie mu tylko psoty, a gdzie nauka?
Może coś z nim zrobi ten sensei Iruka.

Słyszałeś? Chce zostać hokage... "
                                                              "Ah, kolego,
Przecież tytuł "kage" to nie jest coś dla Niego.
Bo ten chłopak - nie pamiętam imienia -
-nie potrafi wykonać nawet replikacji cienia!
Za to ten młody Uchiha... Wiesz o kim mówię?
On we wszystkim najlepszy, oh, jakże go lubię!"

Chłopak ukończył akademię
i pod jakimś drzewem drzemie

"Pamiętasz chłopaka, blondyna niebieskookiego?
Tego niezdarę, który nosi w sobie demona lisiego?
Chłopiec jest już starszy, lecz nadal niepoważny.
Uwierzysz, że został dziś ninja ktoś tak nieważny?"
"Ta oferma? Pewnie Trzeci palce w tym maczał.
Ja bym chłopakowi Jego wybryków nie wybaczał."
"To raczej dlatego, że wnuk Trzeciego, Konohamaru,
Wielbi przeklętego chłopaka jakby dostał udaru."

Egzamin na chuunina
nie zdany ale udany

"Ten chłopak... Ten blondyn... Kibę pokonał."
"Też mi co... Wygrał z Nejim, choć prawie skonał!
Zawsze uważałem, że dzieciak wyjdzie na ludzi.
Nic nie mówiłem, bo czekałem, aż jego moc się obudzi."
"Cóż pleciesz? O kim ty mówisz?"
"O Uzumakim - czy go nie lubisz?
"Lubię, nie lubię, dzieciak - Uzumaki - ma w sobie demona.
Jest zagrożeniem. Z Nejim czy bez - a niech on skona."

Ludzie różne sądy mieli
A czas płynął dalej

"Pokonał Paina, uratował Gaarę,
Chłopak, którego miałem za ofiarę.
Całe życie był dla mnie zerem,"
"A dziś stał się bohaterem?
Jedno mu się nie udało."
"Chłopakowi wszystko by się chciało...
Pewnego dnia będzie hokage, dziś zwyciężył Madarę..."
"Że to mu się uda, zawsze dawałem wiarę,
Ale to nic dla niego, gdy przyjaciela stracił,
Bo by go odzyskać, największą cenę by zapłacił."
"Sasuke? Przecież był zły do szpiku kości,
A teraz obrócił się w proch, i do nicości."
"Nie umarł przecież. 

                               Wierzę, że w końcu Naruto

Sprowadzi Sasuke, choćby mu flaki wypruto,
A potem zostanie hokage i przywróci pokój. Uzumaki zawsze o tym wiedział.
"Nie rzucam słów na wiatr, taka moja droga ninja" - tak przecież powiedział."


Naja-chan


18 komentarzy:

  1. Czy tylko ja to czytałem śpiewając?? Świetne *w*
    Zrobię z tego kiedyś piosenkę :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ciekawy, hm.. wiersz?
    Tylko jedno mi się nie podoba "Pewnego dnia będzie hokage, dziś zwyciężył Madarę..." Przecież on jeszcze nie zwyciężył Madary. więc o co chodzi? :3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no tak, ale tu nie jest sprecyzowany czas wydarzeń ;>

      Usuń
  3. Jeśli sama to pisałaś to masz do tego smykałkę fajnie by było by więcej takich rzeczy tu był :)

    OdpowiedzUsuń
  4. "Mijają lata chłopak dorasta
    A demon z nim" <------ to mi się najbardziej podoba, nie wiem dlaczego *^*
    Ogółem świetny wpis, masz talent ^^
    I jestem tego samego zdania, że Naruto sprowadzi Sasuke choćby nie wiem co :)

    www.nekochan-candyholic.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. jeeej <3 niesamowicie piszesz , masz talent ;33

    Zapraszam do mnie : http://bakamei-chan.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. nice ;] ```Lawliet```

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo mi się podoba, świetnie piszesz!
    Tylko Konohamaru to wnuk trzeciego, nie czwartego :)

    http://give-me-love-sasusaku.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aa, faktycznie, pomyliłam xd. Dziękuję, już poprawiłam :).

      Usuń
  8. Ja również mówię ci, że masz talent kochana <3 zawsze ci to mówiłam !

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja również miałam taki jakby brak energii, ale to przez chwilę XD

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie, nie, nie! Nie zgadzam się! Abo zgadzam! Pięknie piszesz. Mam sentyment do Naruta, a ty tak w słowa ujęłaś, że mi się płakać ze szczęścia, wzruszenia i wszystkiego naraz chcę. Dziś znalazłam tego bloga i będę tu codziennie po 100 razy zaglądać. Znalazłaś nowego widza :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Geez! Co za świetny blog! O wierszu już nie wspominając! Zaczynam obserwować i komentować wszystkie Twoje posty :* Będę również polecać innym :) Co powiesz na współpracę?
    http://moja--fantazja.blogspot.com/
    Pozdrawiam :*
    Nee-chan

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękny wiersz! Świetnie piszesz. :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Awww Naruto ^^
    Na początku podziękuję za miły komentarz i tą mała sugestię co do tego jednego wiersza. Jak tylko znajdę chwilkę, poprawię ;]

    Bardzo ciekawy blog. O wszystkim tak jakby spojrzeć :D Również kocham anime, choć przyznam się, z tych co tu masz wymienione, mało oglądnęłam . Choć przykładowo za Sailor Moon się nie wezmę... no, xD

    Wierszyk ciekawy, ale mogłaś go jeszcze trochę pociągnąć ^^ Początek opowiada o wszystkim praktycznie, a później już tak w skrócie, ale i tak ciekawy pomysł :3 No i zakończenie jak należy. Choć ja jestem za tym, żeby Sasuke zginął marnie.. tylko Naruto niech się nie załamie :/

    A tak widzę... lubisz właśnie Naruto, nie? :3 Piszę bloga o tej tematyce. MinaKushi, jakbyś była zainteresowana... to wpadnij ;p Praktycznie rzecz ujmując, dopiero zaczęłam, więc nie ma wielu rozdziałów do nadrabiania, że tak powiem ;]
    http://minatoxkushina-naruto.blogspot.com/

    No.. co by tu jeszcze... będę musiała poczytać więcej Twojej twórczości, tylko aktualnie ie mam czasu :c Muszę na jutro esej napisać, a już 21 O.o Ech, znowu robię to, czego nie powinnam...

    Pozdrawiam, życzę weny i rozwijaj swoje umiejętności ^^
    Madi

    OdpowiedzUsuń

Komentarze niezwiązane z postem proszę pisać w zakładce "spam".