niedziela, 17 marca 2013

Kroniki zła

Witam wszystkich, gomene, że tyle nie pisałam :). Najpierw byłam chora, potem nie miałam czasu i tak jakoś wyszło. A dzisiaj niestety mam dla was króciutki post - będzie to przygotowanie do następnej notki (która nie mam pojęcia, kiedy się pojawi xD).
Przechodząc do tematu - na pewno znacie vocaloidy, a przynajmniej Hatsune Miku, prawda? Vocaloidów jest mnóstwo, a mi chodzi konkretnie o, również znanych, bliźniakach Kagamine - Len i Rin.
Nie wiem jak bardzo orientujecie się w piosenkach tych syntezatorów, więc powiem Wam trochę o serii piosenek stworzonych przez Mothy'ego składających się w jedną, nieco skomplikowaną całość - Historia Zła (HS jest również częścią Kronik Zła).




Na Historię Zła składa się sześć utworów (w zasadzie to ciężko to jednoznacznie stwierdzić), tj.:
1. Twilight Prank
2. Daughter of Evil
3. Servant of Evil
4. Regret Message
5. Daughter of White
6. Kołysanka Mechanizmu Zegarkowego

W wielkim skrócie - historia opowiada o złej księżniczce Rillianne Lucifen d'Autriche (Rin), która zakochała się w księciu innej krainy, Kyle Marlon (Kaito). Książę jednak oddaje swoje serce innej dziewczynie - Michaeli (Miku). I tak, przepełniona złością Rillianne, nakazuje swojemu słudze, a jednocześnie bratu bliźniaku, Allenowi Abaddonia (Len), by zabił panienkę o zielonych włosach. Allen czyni to, przez co Germaine (Meiko) wywołuje rewolucją w królestwie Rillianne, w konsekwencji której Allen, w przebraniu swej siostry, traci życie.

W dzisiejszej notce chcę zwrócić Waszą uwagę na trzy piosenki śpiewane przez bliźniaki Kagamine - Daughter of Evil, Servant of Evil i Regret Message - a dokładniej na poruszające wykonania dwóch znanych na serwisie youtube, polskich fandublerek.

*Daughter of Evil
wykonanie: NekoTakei

*Servant of Evil
wykonanie: RenixClannad


*Regret Message
wykonanie: NekoTakei


Miłego słuchania i czekajcie na następną notkę, w której będzie spore nawiązanie do tych trzech piosenek. Pozdrawiam,
Naja-chan



PS. Jeśli ktoś chce się dowiedzieć więcej na temat Historii Zła odsyłam tu i tu.

7 komentarzy:

  1. Jak słuchalam tych fandubów to się poryczałam. Piękne są *w*

    OdpowiedzUsuń
  2. Jakie piękne! :3 Dzięki Ci za ten wpis.

    OdpowiedzUsuń
  3. Niewiedziałam , że robią coś takiego po polsku :D
    Fajne fajne :3
    Kawaii Neko (ten z boku :3)
    Obserwuje :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Trochę w skrócie to opowiedziałaś...

    OdpowiedzUsuń
  5. A czy te piosenki nie należą do "Historia Zła"? Bo ogółem do kroniki zła zalicza się
    Grzech Pierworodny
    Siedem Grzechów Głównych
    Historia Zła
    Kołysanka Mechanizmu Zegarkowego

    No chyba, że coś źle przeczytałam..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście, masz rację. Post pisany w marcu, wtedy mniej się w tym orientowałam niż teraz. Dziękuję za zwrócenie uwagi, już poprawiam :).

      Usuń

Komentarze niezwiązane z postem proszę pisać w zakładce "spam".