środa, 6 lutego 2013

Taki tam cosplay :D

Jeszcze zanim wrócę do recenzji pokażę Wam coś innego :D. Parę dni temu nudziłam się z koleżanką, więc wygrzebałyśmy z szafy jakieś ubrania i spróbowałyśmy zrobić nasz pierwszy, bardzo amatorski cosplay :D. Nie miałyśmy peruki, a koleżanka ma blond włosy, więc padło na Amane Misę z, dobrze znanego Wam, "Death Note'a". Co o tym sądzicie? Jest chociaż trochę podobna? :D

NA ZDJĘCIACH: JULIA
FOTOGRAF: JA





















A na sam koniec najlepsza mina, a zarazem chyba najładniejsze zdjęcie :3.


Naja-chan

28 komentarzy:

  1. Amatorki cosplay?! Super wyszło! SUGOI :D
    5 zdjęcie jest świetne :D

    alex-mangowiec.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Hello! Your friend is pretty and you took great photos! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Miło mi , że się podobają :)
    Fajna bluzeczka i bransoletka? ze złotymi kolcami ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Z pieszczochą na szyi i to ostatnie wyróżnione wyglądają najlepiej <3
    kakkoi desu~ :3

    no i dobre zdjęcia, jakiego aparatu używasz? *o*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To akurat było robione aparatem kolegi - twierdzi, że to fujifilm ;).

      Usuń
    2. No proszę :3
      Dobre zdjęcia, dobre :3
      Mam nadzieję, że się więcej podobnych pojawi ^^

      Usuń
  5. Fajne, ostanie mi się najbardziej podoba :) Ja chciałam zrobić cosplay Kagury z Gintamy ale przefarbowałam czerwone włosy na brązowe i na razie nie zrobię XD

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajne, ale sporo brakuje ;]...Próbujcie dalej, będzie ciekawie ;]
    PS. Fajna masz koleżanke --- 8 fota najlepsza :) ```Lawliet```

    OdpowiedzUsuń
  7. bo jak to mówią
    "Dobry cosplay nie jest zły"

    OdpowiedzUsuń
  8. Oh, śliczny cosplay. Twoja koleżanka wygląda fantastycznie! Też interesuję się anime i mangami i jestem pod wrażeniem.
    Prowadzę bloga, więc jeśli lubisz yaoi to zapraszam! :3
    Planuję parę specialów, między innymi z postaciami z Mirai Nikki. :D
    http://zgredekzsokiemdyniowymibudyniem.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczne zdjęcia.Jak najbardziej w stylu Misy^^

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczny cosplay. Naprawdę epicki :3 Ogółem świetny blog ^_^ Zaapraszam też na mój blog: http://nekochan-candyholic.blogspot.com/ z góry arigatou!

    OdpowiedzUsuń
  11. to ostatnie zdjęcie mi się kojarzy..

    OdpowiedzUsuń
  12. Jaka Misa Amine ♥
    aboutmeoo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Cudo i podobieństwo ogromne 100% pieknie.Bardzo wam zazdroszczę tej zabawy i że macie z kim dzielić swoja mangową pasje.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właściwie to koleżanka nawet nie wie kto to jest Misa, ale udało mi się ją przekonać, żeby ją udawała dla zdjęcia ♥.

      Usuń
  14. Ohayo! Jestem na twoim blogu pierwszy raz i ogólnie bardzo przyjemnie się go czyta, dodaje się do obserwatorów :>

    No ale tak czy inaczej komentarz muszę napisać pod tym wpisem. Cudowny cosplay! Naprawdę fajnie to wszystko zrobiłyście, podobna do Misy.

    + Muszę dodać że rzuciły mi się w oczy jeszcze bardzo smukłe palce modelki XD No i ogólnie ładna jest.

    Pozdrawiam, Olga C:

    OdpowiedzUsuń
  15. Wyszło genialnie! Koleżanka Julia jest niesamowitą modelką, i nie chodzi tu tylko o urodę, ale również pozy, które wyglądają naturalnie, a zarazem pomysłowo ;) Fotograf też niczego sobie! Zdjęcia są po prostu idealne ♥
    To może następny cosplay? :D
    Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  16. Gdybyście miałby perukę, pewnie wyszło by lepiej, ale i tak jest super ^^

    OdpowiedzUsuń
  17. normalnie fap fap

    OdpowiedzUsuń
  18. jestem jej fanem :*

    OdpowiedzUsuń
  19. MASŁO W PROSZKU !!!

    OdpowiedzUsuń
  20. JAKA ŚLICZNA <3

    OdpowiedzUsuń
  21. Hm... Stwierdzam, że Julu czasami nawet nie wygląda jak ułom. (Ufam, że ona tego nie czyta). Ładnie, ładnie. Na cosplay'ach się nie znam, ale i Julu, i zdjęcia, dobrze się prezentują. ;P

    OdpowiedzUsuń
  22. A jednak przeczytałam :P no masz rację... nie wyglądam jak ułom. juluuu

    OdpowiedzUsuń

Komentarze niezwiązane z postem proszę pisać w zakładce "spam".