sobota, 2 lutego 2013

Magazyn Otaku + manga

Ohayo :). Dzisiaj oddalę się trochę od recenzji, i w ogóle mojej twórczości, a zajmę się czymś innym. Czym? Ano, chciałam się Wam pochwalić prezentem od, hm, *kolegi ^^.

Jak już się domyśliliście po zdjęciach (te akurat są z internetu, bo każdy egzemplarz wygląda niemal tak samo, a zdjęcia byłyby trochę gorszej jakości... no, nieważne) - dostałam magazyn Otaku i mangę Bleacha (24 tom) ;D.

Wszystko już przeczytałam wczoraj wieczorem. Muszę przyznać, że Otaku miałam w ręce pierwszy raz (nie ten numer, ale ogólnie jako magazyn), co nie jest aż tak dziwne, skoro anime, manga i sama Japonia interesują mnie dopiero jakiś rok, plus minus parę miesięcy. Tak - jest to mój pierwszy numer Otaku, który przeczytałam, i muszę przyznać, że nie jestem nim rozczarowana.

Właściwie to przeczytałam magazyn od deski do deski, ale jeden z działów, który mnie najbardziej zainteresował, to ten z recenzjami ;). Już pominę fakt, że zachęcił mnie do obejrzenia anime, które już znalazłam online i dodałam do zakładek (Black Lagoon, Kara no Kyoukai), ale cieszę się, że miałam okazję przeczytać bardziej profesjonalne recenzje anime, niż te w internecie. Jestem teraz odrobinkę mniej zielona, a przynajmniej jeżeli chodzi o teorię. Praktyka to nadal dla mnie czarna magia,  co sami ocenicie w mojej następnej recenzji :D.

Jeśli jest jeszcze ktoś, kto nie znał magazynu Otaku, to teraz polecam Wam go z czystym sumieniem, bo jest naprawdę dobry.


Co do Bleacha - ten tytuł pewnie nie jest obcy żadnemu otaku. A wy go znacie? Czytaliście mangę czy większość z Was preferuje anime? Ja nie mogę się zdecydować, co wolę (a tym bardziej, jeśli wziąć pod uwagę fakt, że przeczytałam jedynie dwa tomy Bleacha), ale zarówno manga, jak i anime przypadły mi do gustu.

A dlaczego akurat Bleach? Cóż, mam do niego spory sentyment, a to dlatego, że było to pierwsze "świadomie" obejrzane przeze mnie anime ;).

Naja-chan

*dziękuję Ci raz jeszcze za wspaniały prezent ^^.

11 komentarzy:

  1. Dzięki za odwiedziny mojego bloga ^^ Obserwuję Twój :D
    Widzę że jesteś Mangowcem jak ja :D Jeżeli chodzi o jakieś inne magazyny z taką tematyką to polecam Kyaa i Arigato. Ooo Bleach to Twoje pierwsze świadome anime? To tak samo jako moje. Tak samo mam do niego sentyment. Ichigo ♥
    Dobra trochę się rozpisałam ._.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Otaku to świetny magazyn ^^ Zresztą Kyaa! też bardzo lubię c:
    Jestem w trakcie oglądania Bleacha przede mną jeszcze wiele odcinków :3

    Podoba mi się Twój blog,będę tu wpadała częściej ^^

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja ogólnie jestem fanką anime i mangi jakieś 4 lata i mam za sobą sporo magazynów w tym "Otaku" tylko ja kupowałam starsze wydanie a po pewnym czasie jakoś przestałam kupować, tak samo inne magazyny... jakoś przestałam znajdować w nich coś co mnie by zaciekawiło.
    A Bleach to było w sumie moje 2 anime pierwszy był Naruto :D Mangi nie czytałam ale mój chłopak czyta na bieżąco więc wiem co się dzieję :D ale nie jest to za specjalnie moja ulubiona seria. Polecam Ci (o ile nie oglądałaś, nie czytałaś) Fullmetal Alchemist ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Swojego czasu kupowałam Arigato, jeśli chodzi o czasopisma, a tak nie ciągnie mnie do tego jakoś specjalnie. Więcej rzeczy znajdę w internecie. Dodatkowo odniosłam wrażenie,że w Otaku, czy w Kyaa odgrzewają kotlety. (Recenzje starych serii.)
    Prezenty są fajne! Czytasz opowiadania? To zapraszam http://na-lancuchu.blogspot.com
    Neko-chan~ Dodaję cię do obserwowanych :3 I zaraz dodam na MAL-u, jeśli można x3
    Fajny blog, bardzo sympatycznie tu jest ^^

    OdpowiedzUsuń
  5. Wiekszosc to fani anime i wgl wgl a ja sie wyróżniam i szczerze to tak o mnie interesuje kolega 30 letni lubi takie rzeczy ;p. Ja próbowałam rysować ale mi nie wychodzi ;p. Naprawdę fajnie tu masz porobione ale co ja tam wiem. :D Dzięki za odwiedziny :*

    OdpowiedzUsuń
  6. Moje rysunki są na tamtej stronie ponieważ to mój...tajny deviantart :)

    OdpowiedzUsuń
  7. No no magazyn wydaje się ciekawy : ) szczególnie jeśli polecasz . Bardzo chciałam Ci też podziękować za odwiedziny i komentarze u mnie. Ps Jeśli coś nie działa na blogu np obrazek u mnie poprawie to jak najszybciej.

    OdpowiedzUsuń
  8. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  9. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  10. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń

Komentarze niezwiązane z postem proszę pisać w zakładce "spam".