czwartek, 14 lutego 2013

Barentaindē ♥


***

Chcę byś całą mroźną zimę
Chronił mnie jak Ichigo Orihimie
I dbał o mnie jak Yamato
o Tachibanę co ty na to?

Lecz gdy nadejdzie wiosna
Będę jak Yuno zazdrosna
Trochę jak Dokuro-chan wybuchowa
Ale jak Yuuki Kaname przyjąć (Cię) gotowa

Latem dokuczaj mi jak Ayu Yuuichi
A gdy się obrażę daj mi słodkie liczi
Kocham Cię jak Shizuku Haru swego
Ale metr ode mnie nie zapomnij tego

Jesienią jest szkoła - jak zwykle zawalam naukę
Bo myślę o kimś drogim mi jak Sakurze Sasuke
Jak Usagi Mamoru przy którym szaleje
Ja sama nie wiem co się ze mną dzieje

Minęła jesień znów czekam na zimę
Moja miłość naprawdę jest jak z anime
Tylko nie znikaj jak Otonashi'emu Kanade
Bo nie wiem czy sobie dam bez ciebie radę


Dedykowane mojemu M. :)

15 komentarzy:

  1. Genialny wierszyk :D Skąd ty go masz? ^^

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczee *w* Ty pisałaś?
    'Lecz gdy nadejdzie wiosna
    Będę jak Yuno zazdrosna' Huhu to mi się podoba :D
    Jak kocham Japonię, tak kocham ten wiersz <33

    alex-mangowiec.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Ostatni wers - uwielbiaaam ♥
    '' Minęła jesień znów czekam na zimę
    Moja miłość naprawdę jest jak z anime'' ♥♥
    Ehhh, coś o mnie :D

    Obserwujemy skarbie ? ; **

    OdpowiedzUsuń
  4. Ohayou!
    Nominowałam twojego bloga do tagu:
    http://animemaniaczka.blogspot.com/2013/02/the-versatile-blogger.html

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  6. świetny wierszyk :D bardzo mi się podoba, gratuluje pomysłowości :)

    give-me-love-sasusaku.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. gites ;] zobaczymy co dalej :D ```Lawliet```

    OdpowiedzUsuń
  8. łaaah..Co jak co, ale talentu to ja Ci zazdroszcze TwT
    Pisz dalej! Bo na prawdę Ci to wychodzi :3

    nekochan-candyholic.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. rozdział :D Zapraszam!;*na gemmafufore.blogspot.com pojawil się 1 rozdział
    Natea

    OdpowiedzUsuń
  10. Ładny wiersz ^ ^

    http://zycie-na100latki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Jeśli chodziło Ci w 2. zwrotce o Angel Beats! to on się nie nazywał Yuzuru? ;) Poza tym bardzo mi się podoba :3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O Angel Beats chodziło w ostatniej w zwrotce, a w drugiej o Mirai Nikki, Dokuro-chan i Vampire Knight :).

      Usuń

Komentarze niezwiązane z postem proszę pisać w zakładce "spam".