wtorek, 30 lipca 2013

Najowe #5: Słońce, alpaki, pocky...

Dużo słońca, głaskanie alpak, jedzenie pocky... Czego chcieć więcej? xD. Komu jeszcze miło mijają wakacje? ;).

/Taki tam cospaly z Free! xD/

Ale wiecie co jest od tego wszystkiego lepsze?
W sobotę w końcu wrócił z Włoch mój Michał! Nawet nie wiecie jak za nim tęskniłam :((. Trzy tygodnie i dwa dni się nie widzieliśmy, ale jakoś wytrzymałam!

Pamiętacie piknik, o którym Wam pisałam tutaj? W końcu Michał mi wysłał zdjęcia xD.

Przede wszystkim: pocky i przypinki leżące na naszym kocyku :D.

 Moje stopy >_<.

  Uważam, że tam było bardzo ładnie, a Wam jak się podoba?


No i to tyle - zdjęć w stylu "Michał, który je kanapkę" nie będę Wam pokazywać xD.

Ale na samym początku mówiłam Wam jeszcze o alpakach... Byłam wczoraj z Michałem w zoo (czułam się na początku trochę jak Lucy z Elfen lied xD). W tym konkretnym zoo jest zbudowane jeszcze takie Mini Zoo. Zawsze tam chodziły kozy i można było je głaskać i karmić. No i w małym ogrodzeniu biegały też króliki i świnki morskie. Ale w tym roku tam były całkiem inne zwierzęta! Były jakieś czarne świnie, które akurat były zamknięte, jak my tam byliśmy. I kaczuszki małe ^_^. I króliki. No i dwie alpaki! Wiecie jakie puchate? Ahhh kawaiiiiiiii.

 Obcięłam sobie głowę i wklejam zdjęcie jak głaszczę Alpakę (i tak kawałek mnie widać >_<) xD.

Brzydkie zdjęcie, bo Michał robił xD. Ta alpaka to akurat samica. Polubiłam ją i najchętniej zagłaskałabym ją na śmierć, ale ona chyba miała mnie już dość xD.

A to samiec. Był cały czarny i trochę mniejszy, i bardziej puchaty od samicy. A tam gdzieś z tyłu stoję ja xD.

No i to chyba tyle :(. A dzisiaj ostatni dzień z Michałem, bo jutro wyjeżdża na trochę ponad tydzień do Tunezji. Mam nadzieję, że szybko zleci, bo znowu będę bardzo tęsknić :(.

16 komentarzy:

  1. Free~ <333
    Apaki może dla mnie nie tyle słodkie (grzeszę~), ale z chęcią futerko bym zmacała. ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Futerko mają boskie! Aż się ręka topi w puchu xd.

      Usuń
  2. Hejkaa ;3
    Cieszę się, że wakacje ci dobrze mijają. ^^ Urocze stópki. xD Alpaki wyglądają przesłodko. :3
    U mnie nn, zapraszam. :**

    OdpowiedzUsuń
  3. Jakiego ty masz międzyświatowego chłopaka! Najpierw Włochy, teraz Tunezja, łał XD. Padłam na zdanie: brzydkie, bo Michał robił XD. haha. I czemu siebie obcięłaś t.t? Chcę cię zobaczyć! Buuu.
    Widać, że fajnie spędziłaś czas, też chcę pogłaskać alpakę!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hahaha, no ja wiem! I pomyśleć, że w tym roku dopiero pierwszy raz był za granicą xD. Obcięłam siebie, bo... Bo się wstydzę, o xD. Przywiozę Ci kiedyś alpakę <3 ;).

      Usuń
  4. Słodziutkie alpaki, trochę takie małe lamy przypominają XD Wakacje fajnie ci mijają, fotki z pikniku udane ^^ Ładnie tam było...no i pocky na kocyku - prawdziwy japoński styl piknikowy powstał ;) Niezły kolor paznokci na tych stópkach ;D Polubiłam anime Free! zwłaszcza Haru i jego wodną obsesję ;P No i życzę żeby Michał szybko wrócił z tej Tunezji ;****

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W sumie alpaki to są takie małe lamy xd. Ale bardziej puchate :D. Haha, dziękuję, też mi się podoba kolor xD. Nie ma to jak Haru rozbierający się na widok wody <33.

      Usuń
  5. Ale bym zjadła sobie takie pocky. *o* Z chęcią wbiłabym na wasz piknik. xD

    OdpowiedzUsuń
  6. Kochane alpaki :D Tuliłabym.
    Mmm uwielbiam truskawkowe pocky, najlepszy smak jaki jadłam zaraz po mlecznych ^^
    A mi jakoś Free nie przypadło do gustu( pewnie w duchu mnie zhejtujesz haha :D)

    P.S jesteś chętna może do wymiany buttonami?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Truskawkowe pocky dobre, ale o smaku zielonej herbaty jeszcze lepsze! No to następne chyba wybiorę mleczne :D.
      Za Free nie zhejtuję xD. Ale miło się ogląda takie anime na wakacjach, taki klimat xDD.

      Usuń
  7. Pocky <33
    Zwierzaczki są cudne. :P

    OdpowiedzUsuń
  8. Jak smakowały pocky? XD i w którym zoo mają alpki do zmacania? :3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W Opolu :D. Pocky pyszne, z resztą wszystko opisałam w notce o pikniku ;).

      Usuń
  9. Alpaki :D piękności! bywają na mojej uczelni na drzwiach otwartych :P

    Świetny blog! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  11. Jakie słodziaszne alpaki, też chce je pogłasiać *--*
    Nie pokazuj mi pocky bo zaraz wejdę na yatta i całą moją kase na nie wydam jak ostatnio, a nie powinnam jeść słodyczy TTT.TTT

    OdpowiedzUsuń

Komentarze niezwiązane z postem proszę pisać w zakładce "spam".