niedziela, 3 listopada 2013

Najowe #7: Long-time no see.


No to... Długo się nie widzieliśmy, prawda? W ostatnim czasie strasznie mieszałam z blogami, ale ostatecznie - mam nadzieję, że ostatecznie - podjęłam decyzję i wróciłam do was, i już nigdzie się nie wybieram :).

Naturalnie, nie obędzie się bez kilku zmian na blogu. Jak widzicie, jest całkiem nowy szablon. Choć tamten z Yuno bardzo mi się podobał, tym razem postawiłam na prostotę. Jest ładnie, przejrzyście, a kwiaty wiśni nadają japońskiego klimatu, więc mam nadzieję, że wam się podoba. Ale zmieni się także treść notek - w tej sobie posmęcę, ale w następnej... A zresztą, sami zobaczycie jak będą wyglądały kolejne posty :).

Zdaje mi się, że nie było mnie tutaj od kilku lat, a to ledwo dwa miesiące :D. W każdym razie, w moim życiu dużo się przez ten czas porobiło. Głównie skończyłam z blogowaniem, gdyż opuściła mnie pewna osoba i było mi bardzo ciężko. Ale zrozumiałam, że to żaden powód, by przestać robić to, co lubię. Dlatego, jeśli to czytasz B., to wiedz, że się cieszę. Miło mi, że interesuje Cię to, o czym piszę. Ale jeśli tego nie czytasz... To też dobrze. Pozdrowienia dla Ciebie :).

Co tu o moim życiu mogę napisać? Zaczyna się trzeci miesiąc, odkąd uczę się w LO5 w Opolu. Jest fajnie, naprawdę mi się podoba. Marudziłam wam tu na blogu, że nikogo nie znam w mojej nowej klasie i bla bla bla, ale okazało się, że poznałam tam naprawdę wielu wspaniałych ludzi. Eto... Pech chciał, że przepisałam się :). Byłam w klasie 1f humanistycznej, teraz jest w 1c, czyli... mat-geo. Nie ma to jak rozszerzona matematyka i geografia :). Strasznie lubię moją nową-nową (o_O) klasę i strasznie lubię matematykę :D. Czasem tęsknię trochę za moimi kochanymi humanami, ale wszędzie się znajdą fajni ludzie :).

Ojej, jak ja się za Wami stęskniłam! Naff, Aggie, mysza, WinterTea, Tabitha, Ishy... Ah, nie będę Was tu wszystkich wypisywać, ale równo za każdym z Was tęskniłam :). Lecę już czytać wasze blogi ♥.

22 komentarze:

  1. Stęskniłam się <3
    Śliczna jesteś, masz przecudne włosy.
    Ja nie przepadam za geografią D:
    Zmiany tego typu często wychodzą na dobre ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojej, dziękuję! <3. Za geografią też nie przepadam, ale niestety w moim liceum nie ma profilu mat-inf, na który chciałam iść :(.

      Usuń
  2. Ojej! Moja Naja wróciła! *_______* *tula mocno* Witaj z powrotem, brakowało mi ciebie!
    Jesteś śliczna z tymi kitajcami <3 no kurdę! I zakolanówki oczywiście rządzą!
    Niech się B. udławi! Pfi! Dobrze, że już się nie przejmujesz! A nowy wystrój jest śliczny <3
    Padłam od Shingeka XD mwahhahaha!

    OdpowiedzUsuń
  3. Jaka śliczna *_* <--- Chyba nie zyskasz żadnego hejtera xD

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak Ciebie tu dawno nie było !!! ♥
    Super, że wróciłaś :D
    Urocza jesteś :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Humaniści też tęsknią ;>

    <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To weźcie ją z powrotem xd :D

      Usuń
    2. Ooo Magda <3. I znalazł się jakiś hejter w końcu :D.

      Usuń
  6. jakie kochane zdjęcia jesteś śliczna ;)
    pozdrawiam i obserwuje ;)
    http://karoraa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Ohoho~ Zakolanówki <3
    Uwah, ja jestem za długa do zakolanówek, bo wyglądają na mnie jak długie skarpety ;-;

    ___
    Tak. Jestem cholernie dumna z mojego rysunku. Nathan we krwi to wytwór mojej cudnej, chorej wyobraźni <3

    OdpowiedzUsuń
  8. Łooo.. Jak się ciesze, że wróciłaś! Bardzo lubię Cię czytać, coś może nie zawsze to okazuję po komentowaniu (taka już jestem, że nie raz czytam i nie komentuję, bo np. z fona czy tablata, nieważne...)
    Nowy szablon mi się bardzo podoba, jest delikatny i ma w sobie kawałek Japonii.
    Haha.. Wiesz co, gdy pierwszy raz zobaczyłam swoją nową klase pomyślałam: "to będzie prze*** , już wiem że bd źle." A tu proszę, do lepszej klasy trafić nie mogłam. Jest naprawdę super, lepiej niż w gimnazjum i podstawówce, nooo.. ale w przedszkolu było lepiej :D hehe... W każdym bądź razie pozory mylą :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Wielki powrót Naji ^^ Nareszcie weszłam na kompa i to pierwsze co zobaczyłam! Bardzo się cieszę, stęskniłam się już ;** Na swoim blogu nie mam nigdy czasu nic napisac ;) Chyba dopiero przed lub po świętach pojawi się u mnie nn, bo wtedy opiszę swoje prezenciki i... wygrane Kit Katy na Yatta.pl (tia, wygrałam, ma się ten fart XDD). Nowy szablonik bardzo mi się podoba, focie też dobrze wyszły, nic się nie czepiam ;D Zakolanówki śliczne - serio bardzo japońsko Ci w nich ;*****

    OdpowiedzUsuń
  10. Jejku, jaka Twoja koleżanka jest piękna ! Pozazdrościć urody.. :)
    JAK, PYTAM JAK, MOŻNA PRZEPISAĆ SIĘ DO KLASY Z ROZSZERZONĄ MATEMATYKĄ ? ;_; Przecież to samobójstwo... :c

    OdpowiedzUsuń
  11. My też się stęskniliśmy. <3 Nowy wygląd bloga bardzo ładny, lubię ujmującą prostotę. ^^ Rozszerzona mata! Coś o tym wiem, bo też w liceum byłam w klasie ścisłej. Geografie też miałam na poziomie rozszerzenia, chociaż nie powinnam była mieć... mapy, mapy i jeszcze raz mapy. xD

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetne zdjęcia :)) Fajnie, że wróciłaś.

    manuelaa-nela.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Ah, obrazek z death note <3 Tęsknilam! Witaj z powrotem <3

    OdpowiedzUsuń
  14. O kurcze, jakie zmiany ! Dawno mnie nie było.
    Patrząc na pierwsze Twoje zdjęcia na początku pomyślałam, że jest to jakaś modelka. Wiesz te fajne zdjęcia co są w internecie.
    Ale kiedy przeczytałam, że to Ty to mowę mi odjęło. Zazdroszczę włosów, są takie gęste i w ogóle takie fajne - zazdrość !! ;<
    Fajnie tu i dodaję do obserwowanych ! Mam nadzieję, że będziesz na dłużej :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Hejkaa ;3
    Cieszę się, że wróciłaś, przez pewien moment myślałam, że już do nas nie zawitasz... Na szczęście się myliłam i znów możemy czytać twoje cudowne posty. Tęskniliśmy! :3
    Szablon taki delikatny, spokojny... Bardzo mi się podoba, wszystko wygląda przejrzyście, nie można się pogubić. :)
    O, no proszę, nie wpadłabym na to, że z ciebie miłośniczka matematyki. ^^ Osobiście nie znoszę ani matmy, ani geografii, przykro mi. xD Tak myślałam, że poznasz wielu nowych, ciekawych ludzi. ^^
    Śliczne zdjęcia. :**
    P.s. Nie wiem, czy przeczytałaś to, co pisałam na blogu, więc chciałabym ci jeszcze raz bardzo podziękować. Twoje słowa otuchy na temat rozstania się z przyjaciółmi w pewien sposób bardzo mi pomogły, odrobinę zmieniłam nastawienie. Jesteś naprawdę niesamowita. Dziękuję, Naju. <3

    OdpowiedzUsuń
  16. Kartografia, astronomia, litosfera i te sprawy xD zastanów sie czy napewno geo bo jestem na drugim roku i juz mam dosc haha xD

    OdpowiedzUsuń
  17. ZYJESZ!
    Na fandemonium jest pewien pan, który wielbi zakolanówki i bardzo spodobałoby mu się to zdjęcie.

    OdpowiedzUsuń

Komentarze niezwiązane z postem proszę pisać w zakładce "spam".