sobota, 29 czerwca 2013

Najowe #2: Koniec + tag.


No to koniec... :). Nie bloga oczywiście, tylko roku szkolnego. Komers był bardzo fajny, świadectwo mogło być lepsze, wyniki z egzaminu przeciętne, ale wakacje mam nadzieję będą świetne! A, no to na rozpoczęcie wakacji takie tam smęty od Naji:

Żegnaj gimnazjum, żegnaj szkoło, to koniec i jest mi wesoło.
Nienawidzę cię i mam cię dość, nie raz dałaś mi, szkoło, w kość.
Nie lubię was, nauczyciele, nauczyliście mnie naprawdę niewiele.
Nie lubię was, uczniowie, mam was też dość, ale nikt się nie dowie.
A jednak będzie mi was brakowało, chwil miłych z wami było niemało.
Łzę za wami uronię, nim mnie Liceum Ogólnokształcące pochłonie.
Powspominam dobre czasy, powspominam żółte, brzydkie klasy,
Powspominam wycieczki, lekcje, przerwy i nie wiem jeszcze co,
No bo kurczę będę przecież za wami strasznie tęsknić, no!



Ale wiecie co? Przedwczoraj robiliśmy porządki w klasie naszej wychowawczyni (jest polonistką) i natknęłam się na pudełko z książkami. Miałyśmy je przełożyć do reklamówki. No to biorę każdą po kolei, a tu nagle patrzę, mam w łapkach książkę... Haruki Murakami! Nie czytałam jeszcze jego żadnej książki, a strasznie chciałam, więc możecie sobie wyobrazić jak mnie zaskoczyło zobaczenie jego powieści! Jestem przeszczęśliwa! Bo... wiecie co? Mój kolega jakoś tak to uzgodnił z panią, że okazało się, że ona tych książek nie potrzebuje i może rozdać klasie ♥.





Skończyłam oglądać Kaichou wa Maid-sama. Strasznie mi się podobała. Ot, takie lekkie anime o tematyce miłosnej. Usui, tak jak myślałam, trafia na moją listę Najlepszym Męskich Postaci z Anime :D. Kreska bardzo ładna, tła ubogie, ale w tym przypadku nie jest to jakąś wadą. Muzyka przyjemna, postacie ciekawe. Polecam każdemu, choć anime spodoba się raczej dziewczynom ;).

A tak poza tym, to zostałam otagowana przez Yukari-chan. Moje odpowiedzi na jej pytania:
1. Masz jakiegoś ulubionego swojego aktora, który według Ciebie jest najprzystojniejszy na świecie i pozwalasz nikomu powiedzieć o nim złego słowa?
Hmm, nie. Aktora nie. Chyba, że może być L? xD
2. Uczysz się albo chciałabyś uczyć się języka japońskiego? Jeśli się uczysz to na jakim poziomie jesteś?
Po japońsku umiem powiedzieć kilka słów i przedstawić się, ale chciałabym kiedyś studiować filologię japońską ;).
3. Jaka jest Twoja ulubiona forma komunikacji? Korzystasz z gg?
Korzystam z gg, skype, facebooka, smsów itd., ale preferuję normalną rozmowę, twarzą w twarz ^^.
4. Dlaczego prowadzisz bloga? Jak zaczęła się Twoja przygoda z blogowaniem?
Sama nie wiem. Po prostu pewnego dnia stwierdziłam, że chciałabym założyć bloga i mi się to spodobało.
5. Twój sposób na upał? Co wtedy robisz? Jak radzisz sobie z upałem?
Lubię ciepło i w gruncie rzeczy lubię upał, choć czasem jest uciążliwy. Gdy jest naprawdę gorąco, to jadę na basen. Jeśli akurat nie mam możliwości, to zadowolę się też wyjściem na działkę z bliską osobą, by poleżeć na kocu i pochlapać się wodą ze studni xD.
6. Jeśli spotykasz się z przyjaciółmi, to gdzie najczęściej chodzicie?Co robicie?
Wszędzie! Najczęściej się wygłupiamy po prostu xd, Chodzimy na spacery, do restauracji na lody albo pizzę, na basen. Ostatnio często gramy w badmintona ;).
7. Jakie jest Twoje największe marzenie?
Mam mnóstwo ma,,rzeń, ale wszystkie sprowadzają się do jednej osoby. Ogólnie, można stwierdzić, że moim marzeniem jest spędzić życie z M. :).



No to by chyba było na tyle. A póki co trzymajcie kciuki, żebym się dostała do liceum, które sobie wymarzyłam ;).



18 komentarzy:

  1. Tymczasem niektórzy wakacje mają już od ponad miesiąca. *pogwizduje*

    OdpowiedzUsuń
  2. Haruki Murakami? Może jakaś recenzja ? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chętnie napiszę, gdy tylko przeczytam książkę ;) (na razie stoi w kolejce do przeczytania ^^).

      Usuń
  3. Koniec roku to coś cudownego ;p Po dwóch miesiącach odpoczynku idę do trzeciej gimnazjum. Życz mi powodzenia podczas przygotowań do testu i podczas samego testu XD

    Jaaa, zazdroszczę książki Murakamiego! Chciałabym przeczytać któreś z jego dzieł *w* Nie tylko dlatego, że jest z Japonii, ale ponoć jest wspaniałym pisarzem. Kurcze, jak skończysz czytać to napisz co nieco o powieści! :3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Życzę powodzenia! Szczerze mówiąc wszystkie testy próbne są gorsze niż sam egzamin ;).

      Na odwrocie książki jest opis autora: "Haruki Murakami jest najwybitniejszym i najpopularniejszym japońskim pisarzem..." kto by nie chciał przeczytać jego książki? <3. Przeczytałam pierwsze 30 stron i przerwałam (dokończę w przyszłym tygodniu, gdy wyjedzie mój kolega >.<), ale zdążyłam już polubić styl Murakamiego :D.

      Usuń
  4. Też chciałabym mieć taki książkowy bonus :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Trzymam kciuki za twoje dostanie się do liceum ^___^ dziękuję bardzo za otagowanie <3.
    Wierszyk wbił mnie w podłogę XDDD. A kaichou wa maid-sama... Pfff! Wiadomo, że najlepsze <3 Usui!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki wielkie :**. Heh, taki tam nastrojowy wierszyk xD. Usui chyba zostanie moim duchowym mężem :D.

      Usuń
  6. To teraz trzymam kciuki, żebyś dostała się do liceum ;* Piękny wierszyk, trzeba cieszyć się wakacjami, a jak! ^^ Kaicho wa Maid -sama obejrzałam już dość dawno, nawet dzisiaj gadałam z Kate o tym anime właśnie XDD Milutkie anime, a główna parka jest bardzo fajna, idealny Usui serio zasłużył sobie na tytuł najlepszego męskiego bohatera... Znaleźć taką książkę w klasowych gratach naprawdę jest wielkim szczęściem, ja też jeszcze żadnej takiej nie czytałam, ale może być interesujące ;) Dzięki za Tag, odpowiem na niego już niedługo czyli w przyszłej notce ;******

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki! :**. Oglądając kaichou wa maid-sama się zastanawiałam czasem jak Misaki udaje się być taką obojętną wobec kogoś takiego jak Usui xD. Biorąc pod uwagę okoliczności, w jakich dostałam tę książkę, czuję się, jakby mi była przeznaczona xD <33.

      Usuń
  7. Nasz komers... Naja, nie przypominaj mi, że nie jesteśmy już klasą, bo będę płakać.

    Aha, i mam dla Ciebie cudowny prezent urodzinowy - już rozpoczęłam prace nad nim. Możesz się zacząć ekscytować. ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. WAKACJE!!! Więc życzę Tobie abyś je przeżyła owocnie i wspaniale. Baw się dobrze. Kciuki za liceum - trzymam. I jak widać, miałaś szczęście co do tej pozycji.

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Dziękuje za odpowiedzi na tag ^^ Udanych wakacji kochana :*

    OdpowiedzUsuń
  10. Dziękuję za nominację... :)
    Pozwolisz, że odpowiem z lekkim opóźnieniem? Pytania bardzo ciekawe. Niedawno byłam nominowana, a nie chcę z notki na notkę pisać tagi.

    Ach.. Też żegnałam gimnazjum, ale nie żałuję odejścia, zmiany są potrzebne :)

    OdpowiedzUsuń
  11. liczę na to, że dostaniesz się do wymarzonego liceum ^^
    ano ... DZIĘKUJĘ ZA NOMINACJĘ ;*

    OdpowiedzUsuń
  12. Odpowiedziałam już na Tag, założyłam Funpage i napisałam takie jakby mini opko (tym razem już na legalu bez plagiatów XD), wiec wpadnij by poczytać te różności ;*****

    OdpowiedzUsuń
  13. Wszyscy wokół żegnają się ze szkołą, ah... Ja jak żegnałam się z gimnazjum aż tak tego nie przeżywałam, pamiętam że poczułam wolność i pełnię szczęścia, że opuszczam to chore miejsce :D Ale w tej chwili gimnazjum wspominam pozytywnie.

    OdpowiedzUsuń

Komentarze niezwiązane z postem proszę pisać w zakładce "spam".