sobota, 22 czerwca 2013

Otaku Test


Nie wiem czemu tu wklejam Usagi, bo w ogóle nie pasuje do tego posta... 
Ale szykujcie się na to, że jeszcze ją tu zobaczycie xD. Eto, zapraszam do czytania :).



Opowiadanie na pewno dodam, ale ten upał tak na mnie działa, że nie mam ochoty myśleć nawet. W związku z tym, ponownie dodam taki luźniejszy post - nie będzie tyle tekstu, co ostatnio, a za to sporo obrazków ^^. Tak więc...

Na pewno natknęliście się już kiedyś na jakiś obrazek z serii "Otaku Test" - czy to na jakimś fanepage'u, czy na Otaku do Ataku. Dzisiaj przeszukałam internet w celu znalezienia właśnie takich obrazków, jednak nieco je przerobiłam. Niektóre są całkowicie mojego autorstwa, inne z zaczerpniętym pomysłem. W każdym razie piszcie odpowiedzi w komentarzach, a może i na waszych blogach :3.

(Tia, odpowiedzi - a pytania nie było jeszcze.)

Etooo... Pytanie brzmi:

Z jaką postacią / jakim anime Ci się kojarzy ten obrazek? / Jaka jest pierwsze myśl, która przyszła Ci do głowy po zobaczeniu tego obrazka?





.

























A na sam koniec moje odpowiedzi ^_^ .
1. Naruto z Naruto
2. Luna z Sailor Moon / Yourichi z Bleach'a
3. Kanapka z SAO xD
4. Death Note
5. Yurippe z Angel Beats
6. Naruto
7. Natsu z Fairy tail
8. Bleach
9. Vampire Knight
10. Hatsune Miku
11. L z Death Note'a
12.Girls Dead Monster (Angel Beats)
13. Ayu z Kanonu!
14. Yuno z Mirai Nikki <3 .="" nbsp="" p="">
15. Nagoya z Tonari no Kaibutsu-kun
16. Kuroko no basuke
17. Karin z Naruto
18. Fuko z Clannad'u
19. Elfen lied?
20. Luffy z One piece
21. Ryuk z Death Note'a
22. Tuxedo z Sailor Moon!
23. Mirai Nikki
24. Itachi z Naruto
25. Elfen lied / Sailor Moon

I na koniec jeszcze jedna Usagi >o<.


12 komentarzy:

  1. To ja też uraczę twój post moimi odpowiedziami XD!

    1. Naruto
    2. Luna z Sailor Moon!
    3. Sword Art Online
    4. No oczywiście Death Note
    5. Z pistoletem to różnie, ale wybieraaaam... Black Lagoon!
    6. Znowu Naruto
    7. Bez wątpienia Natsu z Fairy tail!
    8. Bleach
    9. Lucky Star
    10. Hatsune Miku!
    11. Nyan cat XD?
    12. k-ON!
    13. Ayu z Kanon'a!
    14. Yuunoooo z Mirai Nikki O___o
    15. E? xd chyba nie znam anime z kurą, albo nie pamiętam XDD
    16. Kuroko no Basket
    17. Yuki z Haruhi O___o
    18. Fuuuko z Clannad'a!
    19. Elfen Lied O___o
    20. Luffy One Piece!
    21. Ryuuuuuuuuk z Death Note!
    22. Tuxedo z Sailor Moon XD
    23. Mirai Nikki, jak nic
    24. Kruuuuuk? Itachi O___o
    25. Elfen Lied!

    I widzę, że mamy podobne skojarzenia ^___^ niektóre przynajmniej XDD.

    OdpowiedzUsuń
  2. Niektóre skojarzenia mam inne niż Ty ^^
    1. Naruto
    2. Luna z SM.
    3. Kirito ^^
    4. Death Note
    5. Akira z Higashi no Eden.
    6. Naruto.
    7. Natsu.
    8. Bleach.
    9. Kagami z Lucky Star.
    10. Miku
    11. L
    12. Yui z K-on
    13. Ayu z Kanon.
    14. Yuno.
    15. Nagoya z Tonari albo jeszcze Ribeta i Raigomaru z True Tears.
    16. Kuroko no basuke.
    17. Miyuki z Lucky Star.
    18. Fuko z Clannad.
    19. Karin z Karin xD
    20. Luffy.
    21. Ryuk.
    22. Tuxedo.
    23. Mirai Nikki.
    24. Itachi.
    25. Sailor Moon ^^

    :3

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajna notka, nie wpadłabym na takie coś, a wiele rzeczy kojarzy mi się z anime w realu XDD
    No to ja też machnę moje skojarzonka w takim razie:

    1. Nie wymyślę nic innego jak Naruto do ramena czyli jego ulubionej potrawy ;P

    2. Yoruichi zdecydowanie wpadła mi na myśl, ewentualnie Mao z Darker than Black, ale on miał takie inne oczy troszkę XD

    3. Kanapka przygotowana przez Asunę dla Kiricia ;))

    4. Death Note z Kirą na czele! ^^

    5. Revy z Black Lagoon, Yurippe z Angel Beats, Zero z Vampire Knight - coś sporo mam skojarzeń, a to znaczy, że wiele masakrycznych anime obejrzałam ;D

    6. Wszyscy z Naruto posiadali takie cudeńka, ja wybieram Sasuke na odmianę ;)

    7. Nic innego jak Natsu oczywiście XD

    8. Motyl Piekielny z Bleacha

    9. Siostrzyczki z Nyan Koi!, które nie pamiętam jak miały na imię, ale zajadały się Pocky by mieć siłę czy coś takiego zapamiętałam z tamtego animcia ;P

    10.Por Miku Hatsune

    11. Tęcza Nyan Cata jak nic na tym zdjęciu, ale ciasto każdy chyba uwielbia ;-)

    12. Yui z Angel Beats, Yui z K-On, Hiro z Gravitation

    13. Takuto z Full Moon wo Sagashite (było kilka chwil gdy zajadali się takiyaki) ;3

    14. Yuno zdecydowanie!

    15. Chyba coś o kurach było w Jinrui wa Suitai Shimashita, ale nie jestem do końca pewna ;D

    16. Kuroko no Basuke ^^

    17. Shizuo z Drrr! miał przeciwsłoneczne XD A Yuki Eiri z Gravitation takie do czytania - więcej skojarzeń brak ;)

    18. Fuuko z Clannadu każdemu dawała rozgwiazdy, a i tak wszyscy mięli je za gwiazdy XDD

    19. Vampire Knight - Zero niech będzie, Elfen Lied - tam to były krwawe sceny!!!, Karin zawsze za dużo krwi miała...., Yuno jak się siekierką zamachła na zombiaki, no i Moka z Rosalio + Vampire ze swoim Cappuchiu ;33 Cosik sporo tych skojarzeń ;P

    20. Luffy ^^

    21. Horo ze Spice & Wolf oraz Ryuk z Death Notea

    22. Czemu to mi się skojarzyło z Pandora Hearts jakoś? A bo tam był różany ogród XDD

    23. Nie wymyślę nic jak Mirai Nikki, gdzie wszyscy szaleli z tymi komórkowymi pamiętniczkami ;D

    24. Raven czyli Gilbert z Pandora Hearts ;)))

    25. Elfen Lied

    Niektóre wręcz musiały się pokryć - nie było innego wyjścia ^^ Ale zabawa była przy tym przednia ;*****

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oo, przy tych skojarzeniach kompletnie wypadły mi z głowy Karin i Gravitation xD. A z tym pistoletem faktycznie wiele skojarzeń :D. Tak sobie pomyślałam teraz przy tym o Alucardzie <3 :). Pozdrawiam :**.

      Usuń
  4. W końcu postanowiłam ten teścik sobie zrobić, nawet lubię takie rzeczy. :D
    Moje odpowiedzi:
    1. Naruto
    2. Yoruichi z Bleach
    3. SAO
    4. Death Note
    5. Np. Zero z Vampire Knight, Riza Hawkeye z FMA, Akane z Kampfer, Alucard z Hellsing itd., dużo jest postaci strzelających z pistoletów O.o
    6. Naruto
    7. Natsu z Fairy Tail
    8. Coś mi na myśl przychodzi xxxHolic ;D
    9. Pocky coś mi się kojarzą z Mio z K-on'a O.o (Gdzieś chyba taki obrazek jest)
    10. Miku Hatsune
    11. Nyan! ;D (tęcza = homoseksualne ciasto O.o)
    12. Yui i Azusa z K-on, Iwasawa z Angel Beats, a tak nie z postaci, a z anime to może jeszcze Beck podam ;D
    13. Kanon
    14. Yuno z Mirai Nikki
    15. Tonari no Kaibutsu-kun
    16. Kuroko no Basket, Slam Dunk
    17. Ło ludu O.o Nie bd wymieniać postaci w okularach, kocham okularników, ale dosyć sporo ich! O.o W takim razie podam dwie mangi z okularami w tytule, które przychodzą mi na myśl (obydwie to yaoice...): The Sky Over My Spectacles i Kichiku Megane (w to drugie, to nawet w grę grałam ;D)
    18. Fuko z Clannad ;D
    19. Trochę anime gore się nawet oglądało np. Elfen Lied, ale krew kojarzy mi się także z wampirami, więc może np. Vampire Knight, Hellsing itp. ;) Do tego z krwią w tytule jest np. Blood-C.
    20. Zdecydowanie Luffy z One Piece ;D
    21. Ryuk z DN
    22. Tuxedo z Sailor Moon, Tamaki z Ouran'a O.o
    23. Mirai Nikki, Dengeki Daisy
    24. Pierwszą rzeczą jaką przyszła mi na myśl jest manga Otokomae! Beads Club O.o
    25. Sailor Moon ;D

    OdpowiedzUsuń
  5. 1. Naruto
    2. Yourichi (Bleach)
    3. Hei (Darken than BLACK)
    4 .Kira (Detah Note)
    5. Zero (Vampire Kniht)
    6. Kurenai (Naruto)
    7. Usagi (Junjou Romantica)
    8. Rukia (Bleach)
    9. Lucky Star
    10. Miku (Vocaloid)
    11. Choji (Naruto)
    12. Otoya (Uta no Pronce sama Maji Love 2000%)
    13. Chi (New Adress Chi;s)
    14. Lucy (Elfen Lied)
    15. Kagami (Kuroko no Basuke)
    16. nie wiem czemu, ale skojarzyło mi z Koisuru no Bokun o.O
    17. Takano (Sekaiichi Hatsukoi)
    18. Fuwa (Skip Beats)
    19. Rayflo (Vassalord.)
    20. Luffy (OP)
    21. Ryuk (Deth Note)
    22. Kaname (Vampire Knight)
    23. Kida (Durarara!)
    24. Itachi (Naruto)
    25. Angel Beats
    ^.^

    OdpowiedzUsuń
  6. oo ja też chce

    1, Naruto
    2.Narzeczona dla kota
    3.Pass
    4.Obama z Death Note w ręku XD
    5.Dogs
    6. Naruto
    7.Szalikomen XD(pass)
    8.pass
    9. pass
    10 pass
    11 - 18 pass
    19. Dogs
    24 . Itachi
    25. pass

    Jestem początkująca XD

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie widziałam niektórych, NOALE jestem myszą nie bez powodu.
    1. Naruto
    2. Sailor Moon (Luna)
    3. To wszędobylskie SAO
    4. Death Note
    5. Cokolwiek, Trigun, Hellsing, Black Lagoon, cokolwiek.
    6. Tyż Naruto.
    7. Yaoice, Sekaiichi Hatsukoi i Junjou Romantica, oni tam w takich szalikach pomykają.
    8. Bleach (Soi Fon)
    9. Vampire Knight
    10. Bleach (Orihime) Już chciałam pisać, że Hastsune Miku, ale ona ma cebulę dymkę, moje lagi.
    11. Clannad (oni tam mieli tęczowy chleb chyba, ale zawsze coś)
    12. Beck albo K-On!
    13. Mahou Shoujo Madoka Magica (Kyoko)
    14. Ja tam nie wiem.
    15. Moyashimon
    16. Kuroko no Basket, jeszcze pytacie :D
    17. Wszędzie są jakieś okulary :C
    18. Clannad.
    19. Elfen Lied
    20. One Piece (Luffy)
    21. Death Note (Ryuk), Mahou Shoujo Madoka Magica (Kyoko)
    22. Blood Parade
    23. Durarara!! (Mikado)
    24. Serial Experiments Lain
    25. Elfen Lied

    OdpowiedzUsuń
  8. Etto... To i ja wrzucę swoje odpowiedzi ^^

    1. Naruto Uzumaki z "Naruto"
    2. Yourichi z "Bleach"
    3. Z niczym mi się nie kojarzy xD
    4. Death Note of course.
    5. Tegami Bachi
    6. Naruto again.
    7. Tegami Bachi again.
    8. Bleach
    9. Pocky kojarzy mi się z Clannadem o_O
    10. Hatsune Miku (vocaloid)
    11. Też Clannad O_O
    12. K-ON
    13. Nic x_x
    14. Yuno Gasai
    15. NIC again.
    16. Kuroko no Basket -.-
    17. Ishida z Bleacha
    18. Clannad
    19. Shiki
    20. One Piece (Luffy)
    21. Death Note (Ryuuk)
    22. Vampire Knight
    23. Mirai Nikki lub Higashi no Eden
    24. Itachi z Naruto
    25. Nic o;

    To chyba wszystko ^^

    OdpowiedzUsuń
  9. 1. Naruto Uzumaki z ,,Naruto"
    2. Luna z ,,Sailor Moon"
    3. Kirito ze ,,Sword Art Online"
    4. Light Yagami z ,,Death Note"
    5. Alucard z ,,Hellsing"
    6. Prawie każdy z ,,Naruto" xD
    7. Natsu z ,,Fairy Tail"
    8. Nie wiem ;-;
    9. Otani z ,,Lovely Complex"
    10. Hatsune Miku :3
    11. Jedynie z NyanCatem xD
    12.K-ON :3
    13. Nie wiem ;-;
    14. Mirai Nikki xD
    15. Nagoya z ,,Tonari no Kaibutsu-kun" xD
    16. ,,Kuroko no Basket"
    17. Haru z ,,Tonari no Kaibutsu-kun" xD
    18. Ibuki Fuko z ,,Clannad" <3
    19. ,,Higurashi no Naku Koro ni" ;-;
    20. ,,One Piece"
    21. Ryuk z ,,Death Note" <3
    22. ,,Vampire Knight" ;-;
    23. ,,Mirai Nikki"
    24. Itachi z ,,Naruto"
    25. ,,Elfien Lied"
    :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Niektóre skojarzenia mam podobne ^^:
    1. Ramen mi się skojarzył z Naruciakiem.
    2. Ikuto <3 (z ,,Shugo Chary").
    3. Kirito z SAO.
    4. Oczywiście ,,Death Note".
    5. Yurippe z ,,Angel Beats".
    6. Kagashi z ,,Naruto".
    7. Natsu z ,,Fairy Tail".
    8. Hoshina Utau z ,,Shugo Chary".
    9. Nie wiem T-T.
    10. Hatsune Miku.
    11. L z ,,Death Note".
    12. GirlDeMo (szczególnie Yui :D ).
    13. Dokładnie nie wiem, ale chyba Hikari ze ,,Special A".
    14. Gasai Yuno z ,,Mirai Nikki".
    15. Nie wiem.
    16. ,,Kuroko no Basket".
    17. Chitose z ,,Yuru Yuri".
    18. Tylko ,,Lucky Star" mi na myśl przychodzi...
    19. Sachiko z ,,Corpse Party".
    20. Luffy D. Monkey z ,,One Piece".
    21. Ryuk z ,,Death Note".
    22. Nwm.
    23. Zdecydowanie ,,Mirai Nikki".
    24. Znowu nie wiem ;(.
    25. Lucy z ,,Elfen Lied".

    OdpowiedzUsuń
  11. PRZEBIJĘ xDDD
    1. To aru Majutsu no Index ( i index, która cały czas była głodna)
    2 . Tokio mew mew xDDD
    3. Hmmmmm... Kirito x Kanapka-Kun to jest to xD
    4. Death Note (zbyt oczywiste)
    5. Badou O.o tak...własnie (Dogs)
    6. Narutoooooo =^o^=
    7. Natsu ~^~^~^
    8. CZEGO MI SIĘ TO KOJARZY Z HIGURASHI NO NAKU KORO NI (zwłaszcza z op) ?!
    9. Hm... Pocky... YUI z K-ON
    10. Miku i Ievan Polka xDDD
    11. Nyanyanyanyanyan cat ^3^
    12. Yui - K-ON, Yui - Angel Beats, Yoko !!!! :D
    13. Free ! * ryba = woda = Haruś = Free = yaoi*
    14. Yuno /> (to je siekiera xD)
    /
    15. Kuroshitsuji xDDD Kura sama się prosi xD
    16. śą tylko dwie opcje... Kuroko no basket i Mikasa SnK xD
    17. Will z Kuroshitsuji O_O tagbardzoteokularkisołmacz
    18. Lucky Star !! <3
    19. Higurashi no naku koro ni / Elfen Lied / Corpse party
    20. Luffy or Alice z Kamisama no Memochou
    21 Ryuk(Death Note) hyhyhy i Horo(Spice & Wolf) (wtf wyobraziłam sobie ten paring x-x )
    22. Rozen Maiden lub Salior Moon ._.
    23 MIRAI NIKKI
    24. Sebas-chan Kuroshitsuji <3
    25. PANDORA HEARTS BO TAG BO POZYTYWKA I JUŻ !!!!!

    OdpowiedzUsuń

Komentarze niezwiązane z postem proszę pisać w zakładce "spam".