niedziela, 20 kwietnia 2014

Na na na na na oh

Kłaniam się wszystkim i ściskam, tęskniłam! ♥. Obiecałam sobie, że w te święta na pewno znajdę trochę czasu na nową notkę, tym bardziej, że ostatnia mówi o Yukiconie, a przecież już się zbliża Sakuracon ^^.

Ostatnim razem mówiłam, że pojawi się notka o Evil Cosplayu z Yukiconu, ale... No właśnie, ale xD. Pokażę Wam tylko zdjęcia - w końcu co tu dużo mówić? *Naja próbuje się wymigać, bo już w ogóle nie pamięta cosplayu xD* ^^.

z moim szczęściem wylosowałam oczywiście postać, której nie znam xD. Wiem tylko, że miała różowe włosy. Ale za to tulę się do Alicji, która jest L'em ♥♥♥

Naja z Haruhi ♥


Pawełę :D

Naajaaaa na scenie xD


Smutno mi, że ostatnio mam tak mało czasu, wszystko przez to, że trafiłam do klasy o profilu matematyczno-fizycznym i zaczęłam się uczyć xD ♥. Nie mogę się już doczekać, kiedy zajrzę na Wasze blogi ^^. A póki co czeka mnie dalszy ciąg świątecznego siedzenia przy stole z rodziną xD. No właśnie, wesołym świąt wszystkim :). Tia, mogę Wam obliczyć deltę, ale jeśli dochodzi do pisania posta to zaczynam wymiękać xD (czo się dzieje z humanistyczną Nają? o_O). To Wam jeszcze powiem skąd się wziął, na pozór bezsensowny, tytuł posta... Część z Was pewnie już wie :D. Taak, wróciło Fairy Tail ♥. Z nowym openingiem: KLIK i to wyraz mojej radości xD. Uciekam do rodzinki, ale już niebawem wrócę do Was z jakimś sensowniejszym tekstem, haha :).

Wesołych świąt! ^^.

24 komentarze:

  1. Dawno Cie tu nie było Naja..:) A na humanie to się nie uczyłaś?! oooo -.- Ty mi obliczysz delte, a ja Ci napisze życiorys Mickiewicza..:P hahaha
    <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie, na humanie się obijałam i rozwiązywałam sudoku xD. Ooo, jestem za ♥♥♥.

      Usuń
    2. I miałaś oczy jak chomik <3 hahahahahaha

      Usuń
    3. Hahahahha xD. A na mat-fizie zostałam wiewiórką, czemu zawsze porównują mnie do małych zwierzątek? xD.

      Usuń
  2. Łeeee, ja jestem po mat-fizie i z doswiadczenia wiem, ze sie nie uczy na tym profilu xD
    A bylam w najlepszym liceum w miescie i w jednym z naj w wojewodztwie xD

    Fajna peruka, pasuje Ci :3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki wielkie :).

      Jeszcze wszystko przed nami xD. Miałam tak zawalony czas głównie dlatego, że się przepisałam na mat-fiz i miałam sporo zaległych tematów do ogarnięcia :). A w tym roku musimy się uczyć jeszcze takich rzecz jak historia czy wos, żeby w ogóle zdać xD.

      Usuń
  3. Naja wróciła! ;)) A zastanawiałam się co tak nagle przestałaś pisać, wreszcie się to wyjaśniło ^^ Czyli jednak matematyka bardziej motywuje do nauki niż human XDD Zdjęcia z cosplayu mega *.* W tej różowej peruce wyglądasz niczym Vocaloid Luka ;D Święta i rodzinna atmosferka dziś panuje, że ciężko znaleźć wolna chwilkę.... Tak, Fairy Tail powróciło -uwielbiam ten opening! <3 Tytuł notki z lekka mylący, bo mało było w niej FT ;P Trochę tylko kreska się w tym sezonie zmieniła na mniej jakby słodziutką, ale nawet mi to jakoś tak niespecjalnie przeszkadza tylko tak stwierdzam obiektywnie ;> Ale dobrze, że akcja się rozkręca tak jak dawniej! Życzę Ci wesołych świąt i wielu pomysłów na dalsze notki oraz znalezienie czasu zarówno na naukę jak i na przyjemności ;*****

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hahah, na Yukiconie też kilka osób mi mówiło, że jak Luka wyglądam xD ♥. Fairy Tail jak zawsze jest świetne, nowa kreska mi bardzo przypadła do gustu - jedyne, co mi się nie spodobało, to nowy wygląd Erzy xD. Dziękuję za miłe słówka ♥.

      Usuń
    2. Nowy wygląd Erzy jest taki sobie, ale akcja za to nadrabia wszelkie niedoskonałości ;) To zdanie jest takie rozbrajające właśnie, że sama pisząc to nie mogłam ze śmiechu XDD Spoko, ja też nie mam ostatnio czasu na nic bo zbliża się egzamin licencjacki, a teraz też jeszcze inne kolokwia i papiery do praktyk - wszystko muszę ogarnąć ;D Jednak moja siostra wzięła się za blogowanie to mnie uzupełni, zastanawiam się czy w końcu też nie pozwolę jej opublikować dalsze części mojego opka ;> W każdym razie trzymam za nią kciuki ^^ No i oczywiście dzięki za komentarzyk u mnie ;***

      Usuń
  4. Jeeeeeeeej! Najaszku mój! Powróciłaś C: jak fajnie! Pisz częściej kurczę, bo tęsknię za twymi notkami!
    Naja najlepsza we wszystkim, tak więc i w różowych włoskach ci do twarzy*__* (hjednak w głowie mam wciąż wspomnienie zdjęcia małej, słodkiej Naji. Matko, ma pedo nautra się odzywa!)
    Eeee... a czu to za postać była w ogóle XD?!
    Ostatni obrazek się nie wyświetla, więc smutam :C ale życzę ci najweselszych świąt i dobrego żarcia, jeeee XD!

    OdpowiedzUsuń
  5. Tobie też wszystkiego dobrego na te święta. <3
    Ta postać którą wylosowałaś to nie czasem Simca z Air Gear (tak mi się dobór stroju kojarzy)? xD
    Mnie również cieszy mnie powrót Fairy Tail! Naprawde dobrze się to anime ogląda no i nowy opening jak zawsze bardzo pasuje do serii i jest miły dla ucha. ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, dokładnie ona! Wiedziałam, ze coś z Air Gear xD. Dzięki! ♥

      Usuń
  6. Świetny cosplay, ale też nie znam tej postaci..... Fairy Tail, uwielbiam *.* Och, chyba bym sobie nie poradziła na tym matematycznym profilu -brzmi bardzo trudno ;D Także życzę Ci wszystkiego dobrego na święta <3 Dziś napisałam swoją pierwszą notkę na marika-life-story.blogspot.com/ więc wpadnij jeśli będziesz miała czas (a znam Twojego bloga z bloga mojej siostrzyczki i będę tu wpadała częściej) ;))

    OdpowiedzUsuń
  7. Pierwszy komentarz, ale superaśnie *.* Tak zgadłaś! Aggie onee-chan to moja siostrzyczka i nawet mamy jedno konto ;P Naja, jesteś spostrzegawcza XD Postaram się założyć własne, ale na razie mi wystarcza takie jakie jest! Blogowanie wydaje się zabawne, chociaż czasami czasu na wszystko nie starcza, przynajmniej przejmuję teraz hobby mojej siostry, więc nie jest tak źle. Ciekawe jak długo w tym wytrwam - poczekamy zobaczymy ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Mówiąc krótko, masz życie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ale się steskniłam za konwentami..
    Magnificon na szczęście w przyszłym miesiącu więc znów odżyje. Konwenty to eksta odskocznie od codzienności.

    Ja z kolei ani human, ścisłowiec to juz w ogóle, wolę się określać jako artystka xD?
    dodaję do obserwowanych
    www.nikodemcio.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Cudowny cosplay *O*
    Matko ten wig jest serio niesamowity >U< Jakaś Ty słodka w różowych włoskach ♥
    Pisz częściej notki, bo właśnie wracam do blogowania i muszę mieć co czytać :*

    OdpowiedzUsuń
  11. jej świetne zdjecia :D
    przydała by mi się różowa peruczka ;D
    cosplay cosplay cosplay <33
    swoją drogą profil matematyczny :<< dla Ayunki czyste zło.
    niestety mój kierunek i tak jest kierunkiem ścisłym xd
    dziękuję za komentarz, w sumie nie pomyślałam o tej piosence :D
    pozdrawiam cieplutko ;*

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetne zdjęcia. Różowe włosy - boskieee...
    Zapraszam na mojego bloga, to nie reklama tylko zaproszenie.
    http://do-wyboru-do-koloru-projekty.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo podoba mi się ten cosplay. *_*

    OdpowiedzUsuń
  14. I think that is among the such a lot important info for me.
    And i am satisfied reading your article.
    However wanna commentary on few basic things, The website
    taste is great, the articles is truly excellent : D.
    Just right task, cheers

    Have a look at my weblog :: cheap web hosting usa

    OdpowiedzUsuń
  15. Ale ślicznie wyglądasz~
    Marzy mi się udział w Magnificonie

    Mój bolg

    OdpowiedzUsuń

Komentarze niezwiązane z postem proszę pisać w zakładce "spam".