wtorek, 7 stycznia 2014

100 obserwatorów tak bardzo ♥.

Wow. 100 obserwatorów tak bardzo. Wow, wow. A właściwie to 101. Dzięki kochani ♥.

A w przerywnikach fociszki powstałe po odkryciu strony Webcam Toy xD. Od lewej: Marta, Mark, Tobi i ja :).

Boże, nawet nie wiecie jak kompletnie nic mi się nie chce xD. Sensem mojego życia powoli staje się oczekiwanie na listy Naffka i nic poza tym xD. Btw. wiecie jak Naff ślicznie rysuje? Dostałam już od niej dwa listy i w obu cuuuudowne rysunki, jak się uzbiera więcej to wam wszystkie tutaj pokażę :D. Hahaha, myślę, że mnie nie zabije ♥.

Tobiaszenko i Marko, moi najukochańsi bracia xD. Zabiją mnie, jak to tu zobaczą, ale co tam ♥.

Korzystając z tego, że coś mi się dzisiaj ten post nie klei, odpowiem w końcu na tag od Capp, mojej kochanej Grażynki ♥ :D.

1. Wolisz elegancki, czy sportowy styl? Ani taki, ani taki xD. Taki... uniwersalny! A zresztą, i tak nie mam żadnego konkretnego stylu xD. Różnie w sumie. Boże, za trudne pytanie... xD. Dobra, jedziemy dalej.
2. Dlaczego założyłaś bloga? Bo uwielbiam pisać, mam manię pisania po prostu. I, no, uwielbiam anime. Chciałam się podzielić z kimś moimi przemyśleniami, a po tym jak znajomi zaczęli wysiadać, to został tylko blog xD.
3. Twój ulubiony sport? Ping pong, pen spinning? Liczy się?
4. Twój ulubiony portal społecznościowy? blogspot! 
5. Jakiej muzyki słuchasz? co mi wpadnie w ucho, aczkolwiek preferuję rock lub coś w tych okolicach :D.
6. Jakie 3 rzeczy zabrałabyś na bezludną wyspę? A, to już wiem, czemu od razu nie odpowiedziałam na ten tag... To trudne pytanie xD. Hm, rzeczy, więc osoby się nie liczą? Zabrałabym "Świątynię Wichrów", komórkę i czekoladę xD.
7. Twoje hobby? ping pong, anime? Liczy się?
8. Czego się boisz? mojej nauczycielki z WOSu
9. Kto Ciebie inspiruje? Japonia. Dobra, to nie jest ktoś. Zawsze mnie inspirował pewien... ktoś, nie będę o tym mówić publicznie xD. Mogę powiedzieć tylko Tobie, Grażynko ♥ xD.
10. Bez jakiej rzeczy nie ruszasz się z domu? komórki! Definitywnie.
11. Co byś w sobie zmieniła? ten cholerny brak pewności siebie :>.

Love u! ♥

12 komentarzy:

  1. Ojej, ależ mi się miło zrobiło *___* nie zabiję za rysunki, aczkolwiek uważam, że to takie bazgroły XD! Twój Happy był cudowny łiii! Ja mam twitta, jaaaa! *podnosi rękę* Zwę się Naffiel!
    Ależ te zdjęcia są epickie! Szczególnie serduszko Naji! Ale... nie szmutaj! Chcę wesołe! W ogóle notka pełna zdjęć Naji! Ach, jak mi się to podoba, więcej, więcej *__* *pedofilia mode: on*
    Czo to jest... pen spinning :O? I wcale nie zanudzasz! Naff lubi!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha, znalazłam Naffa i obserwuję ♥♥♥.
      Tylko mi spróbuj nie odpisać i nie narysować nic xDD.
      Serduszko było smutną odpowiedzią, bo taki ze mnie forever alone :c.
      Naff pedofil jest taki kawaiiiii ♥.
      Pen spinning to takie jakby kręcenie długopisem :). Przykład: http://www.youtube.com/watch?v=mTIbc7WKoKs ♥ :D.

      Usuń
  2. Jaka Ty kochana! Gratuluję liczby obserwatorów i oby tak dalej <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratulacje zokazji 101 obserwatorów! Czas dobić do drugiej setki. xD
    haha Serduszka są świetne. <3

    OdpowiedzUsuń
  4. O, Naja założyła Twittera!♥ Już Ci podaje mojego!--> https://twitter.com/cappucinoblog

    PS Mam nadzieję, że ten komentarz się doda xD Napisałabym więcej, ale na wczorajszym komentarzu, który nie chciał się dodać skończyła mi się wena xD

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję 100 obserwatorów i życzę jeszcze więcej! ;)) Niestety twittera na razie nie zakładam, Facebookowe konto i funpage mi wystarczą, ale może kiedyś się skuszę ;****

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję liczby obserwatorów zaraz do nich dołaczę :D
    miałam twiterka ale że nie ogarnęłam do usunęłam go xD
    wszystkie serduszka mi się podobają, nie ma brzydkich serduszek! c:
    o nie tylko nie kmicic... własnie przerabiam potop i przypomniałam sobie że musze się uczyć :< no cóż...
    pozdrawiam cieplutko ;*
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. A ja nie umiem takich serduszek robić ;( Próbowałam, ale się nie da xD ahahaha

    + Nie pogratulowałam Ci jeszcze tyylu obserwatorów! ♥♥♥♥♥♥♥♥♥
    Za rok będzie dwa razy tyle :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Ooootaku <3! Jak miło spotkać kogoś o tych samych zainteresowaniach ;)
    Ile masz lat, tak z ciekawości pytam ;D
    http://manga-and-anime-forever.blogspot.com/2014/01/cytaty-o-zyciu-cz1.html

    OdpowiedzUsuń
  9. Wiesz. Mój kochany psycholu. <3 Że. Po tytułach nie stawia się kropek?
    Usuń te kropki z tytułów stron, zanim moje oczy umrą.
    Kosa

    OdpowiedzUsuń

Komentarze niezwiązane z postem proszę pisać w zakładce "spam".