sobota, 4 maja 2013

Nie wiem


Nie wiem

Nie wiem - może jestem matołem,
Ale białe tło z czerwonym kołem
Sprawia, że momentalnie myślę
O kraju, w którym kwitną wiśnie.

Nie wiem - ze mnie jakiś człowiek chory,
Bo gdy w sklepie gdzieś zobaczę pory,
To na myśl od razu mi przychodzi Hatsune Miku
(która pewnie siedzi sobie gdzieś w śmietniku >.<).

A oprócz tego - siekiera z kolorem różowym [1]
Są dla mnie połączeniem bardzo... wybuchowym!
I czasem, gdy zajadam sobie pyszne, czerwone jabłuszko,
Spodziewam się ujrzeć Ryuka, gdy zerknę na me łóżko. [2]

A... gdy czarny kruk obok przelatuje,
Z pewnością Itachi w pobliżu harcuje. [3]
Trapi mnie, gdy lata motyl - żeby tego było mało -
Choji [4] nieopodal czy też go Soul Society wysłało? [5]

Sama nie wiem - przecież żyję w spokoju.
Nie noszę kaftanu i klamki mam w pokoju.
Ale... ja - panna spod raka znaku zodiaku -
Chyba jestem chorym na głowę otaku! ♥


[1] Mirai Nikk [2] Death Note | [3] Naruto [4] Naruto | [5] Bleach

31 komentarzy:

  1. Obrazek nad tym utworem lirycznym przypomina twoją codzienną mimikę xd. Odwiecznie kochająca cię kuzynka.

    OdpowiedzUsuń
  2. Poprawiłaś mi wierszykiem humor ^.^ Dziękuję!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie ma sprawy, cieszę się, że się podobało <3.

      Usuń
  3. HAHAHA wspaniały wierszyk XDDDD. Szczególnie ostatnie zdanie :3. Mój ukochany też jest spod znaku raka. Coś w tym jest, że raki lubią anime XDDD. No, ja niestety waga. Róż i siekiera... Nawet nie musiałam czytać tego poniżej... Yuno jest wszędzie XD...

    OdpowiedzUsuń
  4. Twórcze! :D Naprawdę xD

    Jam ci spod znaku byka *nie może już doczekać się swoich urodzin*
    Pozytywny wierszyk na niedzielny poranek :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! To urodzinki już niedaleko, życzę cierpliwości :*.

      Usuń
  5. Piękny wiersz! Cudny! ;33

    byczyss.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczny wierszyk, też tak mam, że wszystko naokoło z jakimiś anime kojarzę XD Moja kumpela Kate też twierdzi, że ze mnie szalona otaku ;)) Twórczość wspaniała po prostu ;******

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki wielkie! Kojarzenie wszystkich rzeczy z anime towarzyszy chyba każdemu otaku xD <3.

      Usuń
  7. haha, nie przejmuj się, ja sama jestem roztrzepana ;)
    Mój ukochany właśnie też z czerwca XDD! Ale 24, więc załapał się na raczka -^____^- a ja to ewenement. Zawsze byłam odmieńcem XD kłania się waga z października *ukłonik*
    Yuno to psychopatka XD... ale nie wkurzała mnie tak jak Yuki. To kobieta z jajami i z siekierą XD!

    OdpowiedzUsuń
  8. Jaaaaaki wiersz genialny !! haha, podziwiam Twój talent pisarski ^^

    OdpowiedzUsuń
  9. OOOO. aż się przyjemnie zrobiło! Świetne! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Haha, Naja, przypomniał mi się Twój wierszyk po japońsku dzisiaj na niemieckim. Dobra, nevermind.
    Cóż ja tu mogę rzec... prawie nic nie rozumiem, ale spoko. Podoba mi się. Tak... wesoło. ;)-

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Watashi wa Naja desu, watashi wa baka desu, watashi wa anata aishiteru xDD.
      Hahahahahaha, nie rozumiesz, poczuj się jak ja, kiedy czytam Twoje wiersze o tym całym finie! xD

      Usuń
    2. Nie o tym całym, bo o Tuo, i nie wiersze. Ależ ty mnie w ogóle nie słuchasz.. ;P

      Usuń
    3. Noo, zapomniałam jak on się nazywa >.< . Czasem Cię słucham, przecież wiesz <3.

      Usuń
  11. Boski wierszyk na serio, aż miło się robi :) /Meikime

    OdpowiedzUsuń
  12. Dziękuję, dziękuję za miłe słówka odnośnie rysunków <3

    OdpowiedzUsuń
  13. Kocham wystrój Twojego bloga, wszędzie wszystkiego pełno, ale tak niesamowicie zrobione, że aż mi się chce tutaj przebywać i gapcyć z uwagą na każdy button i obrazek. :3 Genialny pomysł z: "teraz oglądam". Kłaniam się niziutko i pokornie.
    ~*~
    Szczerze powiedziawszy, nic mi nie wiadomo na temat śledzenia, bo korzystam z tej funkcji nieco inaczej. ^^'
    Hah, cudowny wiersz! Powinnam tylko zmienić końcówkę i mogę śmiało się pod nim podpisać. Też mam milion różnych skojarzeń i czasem sama nie wiem skąd! Ludzie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Za Twoją radą, dodałam u siebie opcję obserwowania, to ułatwia człowiekowi życie. :3

      Usuń
  14. Czy to wierszyk- czy to rym sama nie wiem ale ,,muszę przyznać ,ze zarąbiste ;D

    OdpowiedzUsuń
  15. Hahahahahahha, zarąbiste. XD

    OdpowiedzUsuń
  16. Gratuluję ogromu weny twórczej. Dołączam się do obserwatorów :)

    OdpowiedzUsuń
  17. haha fajny wierszyk xD

    OdpowiedzUsuń
  18. Uwielbiam :D

    OdpowiedzUsuń

Komentarze niezwiązane z postem proszę pisać w zakładce "spam".