środa, 3 kwietnia 2013

Bleach - tom 3

 Ohayo!

Dzisiaj po szkole buszowałam na strychu i wiecie co znalazłam? Moje stare naklejki z Sailor Moon ♥. Jest ich kilka, ale jaram się ak głupia. A wy oglądaliście kiedyś to anime? Było emitowane w telewizji chyba w tym samym czasie co Dragon Ball :).



No, a propo mangi - gdy już doszłam do domu siostra mi ogłosiła niezwykle radosną nowinę :D. Dzisiaj w końcu dotarła moja manga, którą zamówiłam przed świętami - trzeci tom Bleach'a. No, oczywiście już przeczytałam ^^. A komiks nie dość, że ładnie pachnie, to jeszcze cudownie prezentuje się na mojej półce *.* .

A jak już się chwalę czym popadnie to jeszcze powiem wam, że niedawno (21.03.2013) kupiłam sobie w empiku magazyn Kyaa! Sama nie wiem, czy był lepszy od Otaku. Na pewno w Kyaa! było więcej konkursów, a sam magazyn wygodniej się czyta (głównie przez mniejszy format), ale zaś w Otaku ładniej graficznie było wszystko przedstawione. Jeśli chodzi o treść - oba magazyny, moim zdaniem, są dobre ^^.

No to, to by chyba było na tyle :D.

Naajaa-chan

10 komentarzy:

  1. Dzięki za komentarzyk, na pewno zacznę tu wpadać częściej, bo przejrzyście się czyta notki i blog całkiem ładnie zrobiony graficznie ;)) Ogółem trafia w mój guścik ^^ Manga Bleacha trochę tomów już ma, ale kiedyś coś tam czytałam z tej serii, więc uważam, ze narysowali ładnie ;D Obecnie czytam Dengeki Daisy, Doubt czy Spice and Wolf czyli te nowsze klimaty XD Z magazynów to Otaku bierze u mnie wyższe miejsce nad Kyaa! Chociaż przepadam za nimi oboma i jeszcze za każdym innym jak coś ma z nowinek o M&A godnych uwagi! Te naklejki z Sailor Moon śliczne. Anime jest rzeczywiście ze starszych czasów i go nie obejrzałam w natłoku nowszych produkcji. Ale za to ze starszych obejrzałam Neon Genesis Evangelion,Macross Frontier (oba tytuły głównie o mechach/robotach) i jestem wciąż w trakcie Naruto ;***** PS: Możesz mnie informować o nowościach na swoim blogu;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sailor Moon zawsze oglądałam jako dziecko, a niedawno obejrzałam jeszcze raz pierwszą serię. Przyznam, że początkowe odcinki były strasznie nudne i wyglądały jak typowa bajka dla dzieci, w każdym odcinku ten sam motyw itd., ale przez końcowe odcinki i wzruszające zakończenie anime skradło moje serce!

      Usuń
  2. też chcę 3 tom Bleach~! ^^ hm ...szczerze mówiąc to.... ja nigdy nie czytałam magazynów typu Otaku lub Kyaa! ... warto je kupować? Co w nich jest zawarte? ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W tego typu magazynach najczęściej są zawarte recenzje anime i zapowiedzi najnowszych - ale oprócz tego można też znaleźć wiele innych ciekawych rzeczy związanych z tematyką a&m oraz Japonii, np. wywiady z mangaką, przepisy na japońskie przysmaki, artykuły o japońskich sławach no i w ogóle różne artykuły. Zawsze są też jakieś konkursy i plakat. Osobiście uważam, że to jest ciekawe, ale czy warto kupić to już raczej sprawa indywidualna :).

      Usuń
  3. Kyaa jest w porzadku jednak ja zdecydowanie wole magazyn Otaku. Chociaż i tak na pierwszy miejscu stoi Arigato, który ogólnym poziomem przewyższa jest bezkonkurencyjny ;P
    PS. Sama robiłaś wygląd bloga?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Arigato widziałam w empiku, ale jednak wybrałam Kyaa!. Cena Arigato jest porównywalna do ceny mangi w internecie, a ja jednak wolę mangę :D.
      A szablon wykonała Elfaba. Miała kiedyś bloga z szablonami, ale obecnie jest usunięty :(.

      Usuń
  4. Też kocham mangi :D
    Anime też i w Japonii jestem zakochana na zabój! Oszczędzam, bo chce tam polecieć i zobaczyć Japonię swoimi oczami.
    Co do Sailor Moon - uwielbiam to anime. oglądałam je z 5 może i więcej razy.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  5. anime <3
    Dzięki za komentarz na moim blogu
    + zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  6. oo, pamiętam kiedy byłam mała i oglądałam Sailor Moon <3 było to moje pierwsze anime :3

    OdpowiedzUsuń

Komentarze niezwiązane z postem proszę pisać w zakładce "spam".