poniedziałek, 25 marca 2013

The Versatile Blogger

Witam wszystkich :). Powinnam dodać tą notkę w zeszłym miesiącu, ale co tam xD. Mianowicie zostałam nominowana przez Qawshedę.



Zasady:

☻ podziękować nominującemu blogerowi u niego na blogu,
☻ pokazać nagrodę "Versatile Blogger Award" u siebie na blogu,
☻ ujawnić 7 faktów dotyczących samego siebie,
☻ nominować 15 blogów, które jego zdaniem na to zasługują,
☻ poinformować o tym fakcie autorów nominowanych blogów.

Siedem faktów:

1. Ze wszystkiego na świecie najważniejszy jest dla mnie pewien chłopak.
2. Kiedy jestem zła albo bardzo tęsknię jem cukier puder.
3. Mam chomika, którego panicznie się boję (chociaż dzisiaj nawet go wyciągnęłam zupełnie sama ♥).
4. Lubię zielony kolor.
5. Jestem uzależniona od komórki.
6. Zawsze się spóźniam.
7. Nienawidzę kłamstwa.

No i dodatkowo: moja najlepsza przyjaciółka się upomina, że jej tu nie ma, więc tylko powiem, że bardzo bardzo bardzo ją kocham i pozdrawiam ♥.

Nominuję:


Tak, umiem liczyć. Widzę, że to nie jest 15. Ale jakoś tak wyszło xD.

Naja-chan

11 komentarzy:

  1. Widzę, że tylko nie ja mam w naturze notoryczne spóźnianie się. :D
    Nowy szablon ^^, śliczny jest, strasznie mi sie podoba, a kolorki są idealne.

    Pozdrawiam! :3

    OdpowiedzUsuń
  2. Łoo~ Dziękuję za nominację. Szczerze, nie spodziewałam się takowej (muszę pomyśleć nad odpowiedzią) xD @_@
    Masz zwierzaka, którego się boisz... Chomiki są takie słodkie, gdy w ich ślepkach tkwi żądza krwi i mordu xDD

    OdpowiedzUsuń
  3. uzaleznenie od komorki... skad ja to znam...!
    dziekuje za komentarz pod wierszem:)

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. wiem jakie to cudowne <3 że masz taką przyjaciółkę która musi się upominać o bycie na blogu <3 jesteście słodkimi kiciami ! sama chciałabym mieć taką osobe <3 cieszę się, że tak wiedzie ci się w życiu :)

    OdpowiedzUsuń
  5. kiciu :* piszesz interesujące rzeczy <3

    OdpowiedzUsuń
  6. kici kocham cie :*

    OdpowiedzUsuń
  7. wale sobie konia przy twoim bligu kiciu :*

    OdpowiedzUsuń
  8. twoja przyjaciółka jest zajebista ! a cosplay zabiera dech w piersiach !!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  9. cały czas o tobie myśle kiciu :*

    OdpowiedzUsuń
  10. lubie orgie na matmie xD

    OdpowiedzUsuń
  11. <33 <3 kociaku ! to jest niezłe !

    OdpowiedzUsuń

Komentarze niezwiązane z postem proszę pisać w zakładce "spam".